In deze vakantieperiode mogelijk wat langere levertijden.
De vakantieperiode is aangebroken, waardoor de bezetting in onze productie en logistiek wat lager is. We doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren.

Bestelling wijzigen

Hoe kan een bestelling worden gewijzigd?

Wil je je bestelling wijzigen, dan dien je dat schriftelijk (bij voorkeur via e-mail) aan ons door te geven. Hiervoor maken wij een onderscheid tussen bestellingen die maatwerk­producten bevatten en bestellingen zonder maatwerk­producten. Lees hier welke producten maatwerk zijn bij de Plintenfabriek.

Bestellingen met maatwerk­producten wijzigen

Wil je een bestelling met maatwerk­producten (zoals zaag- en lakwerk) wijzigen? Tot 24 uur nadat de bestelling geplaatst is, kun je nog wijzigingen aan ons doorgeven. Geef dit schriftelijk aan ons door, bij voorkeur via e‑mail (verkoop@plintenfabriek.nl). Indien de bestelling al verder in het traject zit, kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen.

Bestellingen zonder maatwerk­producten wijzigen

Een bestelling met enkel voorraad­producten kunnen wij meestal probleem­loos aanpassen. Een wijziging kun je doorgeven door een e‑mail te sturen naar verkoop@plintenfabriek.nl.

Akkoord Weigeren
Wij gebruiken cookies op onze website om de gebruikerservaring te verbeteren. lees meer over onze cookies.
Doorgaan met het gebruiken van de website, geeft aan dat u akkoord gaat met ons cookiebeleid