Levering door heel Nederland en België
Gratis proefstukjes

Bestelling wijzigen

Hoe kan een bestelling worden gewijzigd?

Wil je je bestelling wijzigen, dan dien je dat schriftelijk (bij voorkeur via e-mail) aan ons door te geven. Hiervoor maken wij een onderscheid tussen bestellingen die maatwerk­producten bevatten en bestellingen zonder maatwerk­producten. Lees hier welke producten maatwerk zijn bij de Plintenfabriek.

Bestellingen met maatwerk­producten wijzigen

Wil je een bestelling met maatwerk­producten (zoals zaag- en lakwerk) wijzigen? Tot 24 uur nadat de bestelling geplaatst is, kun je nog wijzigingen aan ons doorgeven. Geef dit schriftelijk aan ons door, bij voorkeur via e‑mail (klantenservice@plintenfabriek.nl). Indien de bestelling al verder in het traject zit, kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen.

Bestellingen zonder maatwerk­producten wijzigen

Een bestelling met enkel voorraad­producten kunnen wij meestal probleem­loos aanpassen. Een wijziging kun je doorgeven door een e‑mail te sturen naar klantenservice@plintenfabriek.nl.